سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کاراته شوتوکان SKi استان بوشهر
صفحه ی اصلی |شناسنامه| ایمیل | پارسی بلاگ | وضعیت من در یاهـو |  Atom  |  RSS 
پسر آدم وصىّ خود در مال خویش باش ، و در آن چنان کن که خواهى پس از تو کنند . [نهج البلاغه]
» آمارهای وبلاگ
کل بازدید :5586
بازدید امروز :3
بازدید دیروز :1
» درباره خودم
» لوگوی وبلاگ
کاراته شوتوکان SKi استان بوشهر
» مطالب بایگانی شده
» کاراته

کاراته گناوه در اکراین هم جواب داد


















مسابقات جهانی کاراته کاپ آزاد در کشور اکراین انجام شد.در این دوره 35 کشور جهان در رده نوجوانان ،جوانان،بزرگسالان وپیشکسوتان حضور داشتن که تیم ملی کشورمان بعد ازکشورهای بلاروس واذربایجاندر جای سوم ایستاد.حضورتیم های قدرتمندی مانند آذربایجان،ونزویلا وبلاروس سطح این مسابقات را بالا برده بود.

درترکیب تیم ملی کشورمان دو کاراته کای گناوه ای حضور داشتند که دو طلا از مجموع شش طلای کشورمان را به دست آوردند.تیم ملی کاراته در بخش کاتا با هنر مندی سه کاراته کای هرمزگانی به اولین مدال طلای کاروان دست یافت در بخش کومیته هم ملی پوشان سه بار بر روی سکوی نخست رفتند . امید حسین پور در رده جوانان، احمد قنواتی در رده بزرگسالان وزن 65- کیلو و محمدرضا علی زاده طلایی های ایران بودند . و در پیشکسوتان هم دو طلا به مدال های تیم ملی اضافه شد. امید حسین پور موفق ترین کاراته کای کشور در این مسابقات بود. حسین پور ابتدا در کومیته سنتی ((ای پون ))بر روی تا تا می رفت هنر جوی جوان گناوه ای با سه پیروزی در مقابل حریفانی از کشورهای بلاروس، ونزویلا واکراین به فینال رسید در فینال اولین امتیاز را از حریف خود به دست آورد ولی خروج های پیاپی ((جوگای)) باعث باخت حسین پور شد با این باخت حسین پور در جای دوم ایستاد.

حسین پور که در اولین فینال مغلوب شده بود در کومیته ((سانبون))عالی کار کرد حاصل پنج مبارزه پنج پیروزی ومدال طلای این مسابقات بود حسین پور در اولین دیدار خود مبارز آذربایجانی را با نتیجه چهار بر صفر مغلوب کرد.در دیدار دوم و سوم خود حریفانی از کشور بلاروس را در پیش رو داشت در دور دوم مبارز بلاروس با اولین ضربه حسین پور از ادامه مسابقه انصراف داد. حسین پور در دور سوم با پیروزی 3 بر 1  خود را  به فینال رساند. در این دیدار امید حسین پور ابتدا با استفاده از فن ((یا کوزوکی))اولین امتیاز را به دست آورد این امتیاز باعث شد تا حریف آذری برای جبران هجومی تر شود که هوشیاری حسین پور امتیازهای  بعدی را هم برای ملی پوش جوان کشورمان به دنبال داشت. این دیدار در پایان با نتیجه چهار بر دو به سود حسین پور به پایان رسید.حسین پور در قسمت تیمی سه نفره  هم تیم ملی کشور را همراهی کرد که این تیم هم به فینال رسید ولی در فینال با وجود پیروزی حسین پور در مقابل حریف آذربایجانی به دلیل باخت دو هم تیمی دیگر در جای دوم جوانان ایستادند. احمد قنواتی دیگر مبارز گناوه ای حاضر در ترکیب تیم ملی  کاراته کشور بود. قنواتی در وزن 65- کیلو و در اولین حضور در کشور خارج از کشور خود نتیجه بسیار خوبی به دست آورد. قنواتی در ((ای پون))کومیته چهار بار بر روی تاتامی رفت در دیدار اول حریفی از کشور میزبان را رو در روی خود داشت که با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید. در دومین دیدار حریف قدرتمندی از کشور بلاروس را با نتیجه دو بر یک مغلوب کرد . قنواتی برای راه یابی به فینال مبارز انگلیسی را هم مغلوب کرد. در دیدار فینال باز هم کاراته کاری از کشور میزبان حریف قنواتی بود که در پایان نتیجه دو بر صفر به سود قنواتی رقم خورد .در بخش کومیته ((سان بون)) قنواتی بعد از پیروزی در مقابل بلاروس واکراین به فینال راه یافت در دیدار فینال با نتیجه چهار بر دو مغلوب هنر جوی اکراینی شد و به مدال نقره بسنده کرد.

http://www.ufile.info/upload/1233424185.jpg

  • کلمات کلیدی :
  • محسن:: 87/9/30:: 12:33 عصر | نظرات دیگران ()

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    JavaScript Codes
    بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران